Ar reikalinga lemputė šaldytuve?

Ar reikalinga lemputė šaldytuve?

Dieną mes galime puikiai save kontroliuoti, valgyti tik sveiką, mažai kaloringą maistą, bet vos tik ateina vakaras, valia staiga baigiasi, o artėjant miego laikui imame sparčiai tuštinti šaldytuvą. Ar girdėta?

Kodėl persivalgoma vakare?
Į ką reikėtų atkreipti dėmesį?
• Mitybos rėžimas.
Jau nuo ryto tik atsikėlus skubama, ruošiamasi į darbus, vaikai ruošiami į darželius, mokyklas. Dienos metu darbai, namų ruoša, įtemptas gyvenimo tempas.
Ir taip pamirštamas mitybos rėžimas. Per skubėjimą nepasiplanuojama valgymų dienos metu.
• Pamirštama pusryčiauti.
Moksliniais tyrimais įrodyta, kad pusryčių praleisti negalima. Tai yra pats svarbiausias dienos valgymas, kada organizmas turi gauti daug reikalingų maistinių medžiagų.
Praleidžiant pusryčius, o dienos metu nespėjant pavalgyti organizmas peralksta. Vakare garantuotas persvalgymas.
• Paprastieji angliavandeniai.
Renkamasi daug paprastųjų angliavandenių turintį maistą, kuris dar labiau skatina norą užkandžiauti.
Rinkitės baltyminį, skaidulinį maistą, kuris suteiks ilgesnį sotumą.
Su savimi visada turėkite sveikų užkandukų: baltyminiai batonėliai, riešutai, obuoliai ir pan.
• Stresas.
Susikaupusį stresą, įtampą po dienos darbų bandoma "apvalgyti" pyragaičiais, ledais ir kt.
Geriau skirkime daugiau laiko šeimai. Pasigaminkite kartu sveiką ir lengvą vakarienę.
Išeikite pasivaikščioti. Fizinis aktyvumas ir grynas oras puikiai išblaškys.
• Visada valgykite prie stalo, susikoncentruokite į procesą. Neskaitykite, nežiūrėkite televizoriaus, nenaršykite telefone net jei tik užkandžiaujate. Lėtai kramtykite. Jūsų skrandžiui reikia šiek tiek laiko, kad suprastų, jog kažką suvalgėte. Jei valgote per greitai, suvalgysite per daug, prieš pasijusdami sotūs.