Pirkimo taisyklės

  • 1. Bendrosios nuostatos

    1.1. Lankydamiesi elektroninėje parduotuvėje www.kartusubuge.lt (toliau - Parduotuvė), naudodamiesi ja arba prisijungdami prie jos, patvirtinate, kad perskaitėte ir sutinkate su šiomis Parduotuvės naudojimo taisyklėmis (toliau - Taisyklės).
    1.2. Parduotuvė priklauso fiziniam asmeniui Rūtai Bugenei, individualios veiklos pažymos Nr. 879409 (toliau - Pardavėjas).
    1.3. Pirkėjas šiose Taisyklėse yra suprantamas kaip veiksnus fizinis asmuo arba juridinis asmuo, ar jų įgaliotas atstovas, kuris perka Parduotuvėje esančias prekes.
    1.4. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas Parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs su Pardavėjo Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“.
    1.5. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma Parduotuvėje.
    1.6. Pardavėjas pasilieka teisę keisti ar papildyti Taisykles be išankstinio įspėjimo. Pirkėjui teikiant prekių užsakymą Parduotuvėje, bus taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo metu.

    2. Asmens duomenų apsauga

    2.1. Užsisakyti prekes Parduotuvėje Pirkėjas gali:
    2.1.1. užsiregistruodamas Parduotuvėje – įvesdamas registracijoje prašomus duomenis;
    2.1.2. nesiregistruodamas Parduotuvėje.
    2.2. Pirkėjas, užsakydamas prekes Taisyklių 2.1. punkte numatytais būdais, atitinkamuose Pardavėjo pateikiamuose informacijos laukuose turi nurodyti prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtinus Pirkėjo asmens duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir el. pašto adresą. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už jo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.
    2.3. Patvirtindamas šias Taisykles Pirkėjas sutinka, jog Taisyklių 2.2. punkte pateikti Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių pardavimo Parduotuvėje, Pardavėjo veiklos analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais.
    2.4. Sutikdamas, kad Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių pardavimo Pardavėjo Parduotuvėje tikslu, Pirkėjas taip pat sutinka, kad Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu ir telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui įvykdyti.
    2.5. Pirkėjas, užsiregistruodamas Parduotuvėje bei užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti savo prisijungimo duomenų.
    2.6. Slapukų politika ir Privatumo politika yra neatskiriama ir esminė šių Taisyklių dalis.

    3. Atsiskaitymo būdai

    3.1. Pirkėjas atsiskaito už Parduotuvėje užsakytas prekes banko pavedimu, pagal užsakymo metu nurodytu el.paštu gautą išankstinę sąskaitą.
    3.2. Prekių siuntinys pradedamas formuoti tik Pardavėjui gavus apmokėjimą už prekes.
    3.3. Pirkėjas įgyja teisę reikšti pretenzijas dėl prekių pristatymo terminų pažeidimo praėjus 7 darbo dienoms po to, kai Pardavėjas gavo apmokėjimą.
    3.4. Pirkėjas už prekes taip pat gali atsiskaityti grynaisiais pinigais, atsiimdamas prekes Pardavėjo būstinėje (Sveikos gyvensenos klube "Olimpas", Nepriklausomybės g. 20a, Kelmė).
    3.5. Prekių kainos Parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais.

    4. Prekių pristatymas

    4.1. Pardavėjas prekes Pirkėjui pristato per 2 – 5 darbo dienas, tačiau išimtiniais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Esant nesklandumams dėl pristatymo, Pardavėjas įsipareigoja susisiekti su Pirkėju ir rasti abiems pusėms geriausią sprendimą.
    4.2. Pirkėjas įsipareigoja atkreipti dėmesį į nurodytą pristatymo terminą bei vėlavimo tikimybę ir kreiptis į Pardavėją tuo atveju, jeigu prekių negavo nuo apmokėjimo už prekes praėjus 7 darbo dienoms.
    4.3. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja, nurodyti prekių pristatymo vietą, savo vardą pavardę, kontaktinį telefono numerį bei el.paštą. Pirkėjas yra atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas pateikė netikslius duomenis registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.
    4.4. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai Pirkėjas prekių pats priimti negali, nurodo prekes priimančio asmens duomenis nurodytus Taisyklių 4.3. punkte. Jei prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
    4.5. Prekės, užsakytos Parduotuvėje, pristatomos šiais būdais:
    4.5.1. į siuntų savitarnos terminalus Lietuvoje (išskyrus Neringą): DPD, Omniva, LP Express.
    4.5.2. per DPD kurjerį visoje Lietuvoje;
    4.5.3. atsiimant prekes Pardavėjo būstinėje (Sveikos gyvensenos klube "Olimpas", Nepriklausomybės g. 20a, Kelmė).
    4.6. Prekių pristatymo mokestis skaičiuojamas atsižvelgiant į užsakymo sumą.
    4.7. Tais atvejais, kai priėmęs prekes Pirkėjas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamos prekės arba siunta apgadinta, Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją.
    4.8. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
    4.9. Jei Pirkėjas laiku neatsiima prekių, pristatytų į pasirinktą siuntų savitarnos terminalą, Pirkėjas turi padengti grąžinimo ir pakartotino siuntimo išlaidas Pardavėjui.

    5. Prekių grąžinimas

    5.1. Perkant Parduotuvėje, kiekvienai nupirktai tinkamos kokybės prekei suteikiama 30 dienų grąžinimo garantija, skaičiuojant nuo prekių gavimo dienos.
    5.2. Jeigu Pirkėjas nėra patenkintas pristatytų prekių kokybe ir nori jas grąžinti, pakeisti arba jeigu yra pristatytos ne visos ar ne tos prekės, kurios buvo užsakytos, Pirkėjas, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos, privalo susisiekti su Pardavėju telefonu +370 624 15118.
    5.3. Parduotuvėje pirktos prekės keičiamos ar grąžinamos užpildžius prekių keitimo/grąžinimo prašymą ir atsiuntus jį Pardavėjui el. paštu, bei suderinus prekių keitimo ar grąžinimo būdą. Pirkėjas papildomai turi pateikti prekių įsigijimo dokumentą ir keičiamų ar grąžintinų prekių nuotraukas.
    5.3.1. Jei grąžinama tinkamos kokybės prekė, ji negali būti naudota, turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta iš Pardavėjo, nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nenuimtos ir nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.), vartojamųjų savybių. Būtina pateikti prekės įsigijimo dokumentą ir kitus prekės priklausinius. Už pilną grąžinamos prekės komplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas.
    5.3.2. Visas prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
    5.4. Pardavėjui gavus grąžintinas prekes ir prekių keitimo/grąžinimo prašymą, juos įvertinus ir neradus jokių neatitikimų, Pirkėjui per 7 darbo dienas grąžinama už prekes sumokėta pinigų suma arba išsiunčiamos kitos prekės. Grąžindamas Pirkėjui visas sumokėtas sumas, Pardavėjas naudoja tokį pat mokėjimo būdą, kokį naudojo Pirkėjas mokėdamas Pardavėjui, nebent Pirkėjas aiškiai sutiko dėl kitokio būdo ir jeigu Pirkėjas nepatiria jokių kitų papildomų išlaidų. Prekių keitimo išlaidas apmoka Pardavėjas.

    6. Baigiamosios nuostatos

    6.1. Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis LR teisės aktais.
    6.2. Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria, kad visi su Sutartimi susiję ar dėl jos vykdymo, pažeidimo ar nutraukimo kilę ginčai, pretenzijos ar nesutarimai sprendžiami derybų keliu. Jeigu susitarimo nepavyksta pasiekti derybomis, ginčai yra sprendžiami LR teisės aktų nustatyta tvarka.