Kodėl svarbu pusryčiauti?

Kodėl svarbu pusryčiauti?

Kiekvienas maistas mums yra svarbus. Taip pat svarbu, kiek įmanoma palaikyti visos dienos mitybos rėžimą. Tačiau pusryčiai yra pats svarbiausias valgymas, nuo kurio ir prasideda dienos rėžimas. Jie yra svarbūs tiek vaikams tiek suaugusiems.
 Dažnai ryte per skubėjimą ar laiko stoką atsisakome pusryčių, bet tai yra klaida. Ryte mūsų organizmas atsibunda ištroškęs ir reikalaujantis maistinių medžiagų atstayti energijai. Tinkami pusryčiai padeda pažadinti organizmą ir įjungia visų sistemų darbinį rėžimą.
 Papusryčiauti reikia per valandą laiko nuo atsikėlimo. Nepavalgius per valandą laiko po pabudimo, pradeda kristi cukraus lygis kraujyje. Vėliau ištinka alkio priepuolis, pradeda trūkti energijos ir tuomet norisi griebtis kokio nors saldaus arba sveikatai nepalankaus užkandžio.
 Pusryčių nauda:
• Greitėja medžiagų apykaita. O tai padeda kontroliuoti arba mažinti kūno svorį.
• Apsaugo nuo persivalgymo. Praleidžiant pusryčius, padidėja poreikis vartoti didesnį maisto kiekį kitų valgymų metu, o ypač vakare.
• Saugo nuo širdies ligų.
• Sumažina stresą.
• Suteikia energijos. Žmonės, kurie nevalgo pusryčių apie pietus dažniausiai jau būna pavargę ir irzlūs.
• Padeda susikaupti. Nepusryčiavus būna sunkiau sutelkti dėmesį, nes ne taip aktyviai dirba smegenys.
Rinkitės sveikus ir maistingus pusryčius, kurie papildys Jūsų organizmą visomis reikalingomis maistinėmis medžiagomis.

 Ką daryti jeigu nesinori pusryčiauti?
Tam yra nemažai priežasčių, tačiau pagrindinė gali būti ta, kad vakare prisivalgėte daugiau negu reikia ir nuėjote ilsėtis. Maistas liko nesuvirškintas, todėl ryte jaučiamas sunkumas ir nenoras valgyti.
Vakarienę rinkitės lengvesnę, paskutinis valgymas turėtų būti likus 2-3 valandoms iki miego.
Taip pat labai svarbus yra miego rėžimas.